تقویم محتوا

از الگوی تقویم محتوا برای رسیدگی به کلیه نیازهای برنامه ریزی و بررسی محتوای خود استفاده کنید.

این الگو در ایجاد مفید خواهد بود:

  • تقویم های سرمقاله
  • تقویم های شبکه های اجتماعی
  • برنامه های تبلیغات تجاری
  • برنامه های تبلیغاتی پرداخت شده
  • برنامه های تبلیغاتی
  • برنامه های بازاریابی محتوا
  • تقویم های استراتژی محتوا
  • برنامه های کمپین بازاریابی
  • برنامه های ارسال ویدیو
  • برنامه های محتوای وب سایت

تهیه محتوا

در تقویم محتوا به دنبال چه چیزی باشم؟

سیستماتیک و سازمان یافته برای هر برنامه محتوایی بسیار مهم است. خواه وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی یا حتی فیلم های YouTube باشد ، رعایت برنامه ارسال خود برای ایجاد یک پیرو متعهد وفادار بسیار مهم است. تقویم محتوای خوب به شما را در انجام پروژه کمک می کند.

محتوا

یک تقویم محتوای خوب باید به شما کمک کند:

  • همه وبلاگ ها ، فیلم ها و پست های رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید.
  • وظایف را به اعضای تیم اختصاص دهید و برنامه ها و مهلت ها را تعیین کنید.
  • از طریق نظرات متنی در زمان واقعی با اعضای تیم درگیر شوید.
  • با نمای کانبان ، نمای کلی از همه کارهای فعلی را دریافت کنید.

محتوا چیست

  • دارایی های محتوای خاصی را که اعضای تیم روی آن کار می کنند با نمای ماتریس مشاهده کنید.
  • برای کمک به تصمیم گیری های مهم ، گزارش های سفارشی ایجاد کنید.
  • اگر از هر نوع در یک تیم محتوایی کار می کنید ، تقویم محتوای شما باید به شما کمک کند بدون اینکه وقت زیادی را صرف.
  • ردیابی پیشرفت خود کنید ، با اعضای تیم همگام باشید.

منبع : merriam-webster